Spread the love

מקדם אתרים מקצועי

עכשיו שחצינו את סף המילניום השני ובניית האתרים מתקדמת בצעדי ענק, כמעט כל בן אדם מכיר בכך שנוכחות אונליין היא נחיצות. אין הרבה עסקים בימינו אנו בלי אתר משלהם. בוני אתרים ומקדמי אתרים אלה עיסוקים חדשים שנוצרו על מנת להשלים צורך עולה וגובר ב נוכחות אינטרנטית ופרסום בגוגל. גוגל זה מקום עצום ומכוח היותו לא מוחשי יתכן שגודלו אף גדול יותר מ השטח הממשי שתופסים האנשים המשתמשים בו. וכך קרה שגוגל הינו מנוע המיינסטרים הראשי שבו משתמשים האנשים בגלישתם היומיומית.

קידום אתרים

כשלוש מיליארד בקשות חיפוש מוזנות אל אינטרנט יום. זה שלוש מאות שלושים וחמש פעמים כל מי שחי בארץ שזה ענק, פשוט כביר. מסביב לשעון אנשים מחפשים דברים בכל העולם. יתכן בדיוק עכשיו תייר ישראלי הנמצא ביפן והחושב להיות ב ישראל בעוד חודשיים מחפש שירותי נדל"ן באזור המרכז; מי יודע, האמת היא שיתכן מאוד. תודות לתנועה התמידית של האינטרנט, כל המחפש ימצא את אשר הוא מחפש בתנאי אחד ויחיד: הימצאות. מי שמעוניין שיגלו אותו, חייב להיות נוכח. גוגל הוא המנוע חיפוש בה"א הידיעה ברשת העולמית כעת. רובינו השלכנו לפח את הספרים הצהובים של דפי הזהב ואנו מגוללים בדפי האתר במקום בין דפי הנייר; גוגל הוא המקום להיות ולהראות, במיוחד אם יש לך עסק לשווק.

איך מגיעים להיות מספר 1 באינטרנט

ברחוב הומה אנשים אין זה מספיק רק לבוא קדימה ולצעוק במלוא הריאות "אני כאן!" – קול כזה ידעך בין המונים. במרקט של מאות מיליונים, קול חלש צועק יבלע ב המולה רועשת ואף אם יצרח יותר חזק, יאבד. לבטח כבר הבנתם את כוונת המטאפורה. זה בא להראות שבמקום לעבוד קשה עדיף לעבוד חכם. פרסום בגוגל הוא כישרון נרכש. אופטימיזציה ל אתרים בגוגל זו מומחיות שמגיעה מתוך ניסוי וטעיה ולימוד ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה במשך שנים רבות. בטח שמעתם את פתגם "רומא לא נבנתה ביום אחד"? זה נכון גם לגבי חברת קידום אתרים.חשוב להתייחס ל כל אלה כש אתם מנסים להיות מספר 1 בגוגל.

קידום לוקאלי

עוד דבר שיש לציין הוא נכונות והתאמה.להיות מס' 1 זה מצוין אמנם להיות נכון ומתאים זה אלמנט ההצלחה האמיתית. מה זה קשור לפרסום בגוגל? ניקח לדוגמה חברת עורכי דין ששואפת לשווק ולקדם את עסקיה בגוגל; החברה נמצאת באזור "א". ונגיד גם ש"א" נמצאת בצפון הרחוק. לרואי חשבון אלה לא באמת משתלם לעניין קהל רחב באזור העיר "ת" שנמצאת בדרום, קילומטרים רבים מנקודה "א". מדוע כך? כיוון ש חוץ מהסיפוק שבנתון שקבוצת רואי חשבון הנ"ל תופסת מקום ראשון בעיר "ת", זה איננו מאוד רווחי, הרי אין הרבה סיכויים שלקוחות רבים יסעו רחוק כל כך בשביל שירותים שזמינים באזור המגורים שלהם. כאן נכנס לתמונה קידום אתרים לוקאלי. מקדם בונה אתרים מקצועי מבין היטב כיצד ומדוע לעשות פרסום וקידום אתרים לעורכי דין ממוקד בניגוד ל קידום רגיל. עוזר להבין את התמונה כשחושבים על האינטרנט במושגי עיר. האמת, דימוי זה כבר קיים. טראפיק בגוגל או כמו שאומרים בעברית – תנועת גולשים – הינה כמותנועה בכביש ראשי. אנשים אלה עוצרים בצמתים, רמזורים או במעברי חצייה, נושאים את עיניהם אל הנורות המהבהבות של שלטי החוצות ו… עוד פעם, ראיתם לאן זה הולך.

פרסום במפות של גוגל

וכעת הגענו לנושא של ויזואליזציה של השיווק בגוגל. עדיף לראות פעם אחת מאשר לשמוע מאה פעמים כפי שכולנו מכירים. כאן נכנס לתמונה שיווק בגוגל מאפס. אפליקציה זו הפכה לפופולרית בשנים אחרונות וזה לא במקרה. היא נותנת לאנשים לאתר את בית העסק ברמת דיוק של איזו פניה לקחת וכמה רמזורים מהעבודה זה נמצא. זה סיוע שאין כמותו בשביל אלה שתרים אחר בית עסק באזור המצאותם ולא בקיעים ב העיר כמו נהג מונית מן השורה. לראות את המקום המדויק של העסק מהבהב מול העיניים שלך על המפה מזמן תחושת מיידיות, זה כאילו שהבן אדם כבר ממש ליד המקום: הנה פה הרחוב איפה ש סבתה חנה מתגוררת וכאן הצומת של הפלאפל של ברכה. זו תחושת ה קירבה ומוכרות שגורמת ל חיבור מידי ומשדרגת את הסיכוי לזימון לקוחות רלוונטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *