Spread the love

בונה אתרים בוורדפרס מקדם אתרים אורגני וממומן

AVINU

טלפון: 0774624595

 

בניית אתר בלי קידום אתר מקצועי(כמו כרטיס ביקור ששוכב בארון)

עכשיו שחצינו את משוכת המילניום השני ובניית האתרים מתקדמת בצעדי ענק, כמעט כל בן אדם מכיר בכך שנוכחות אונליין היא חובה. אין הרבה עסקים כעת בלי אתר אינטרנט. בונה אתרים ומקדם אתרים אלה תעסוקות חדשות שצמחו בכדי להשלים צורך עולה וגובר ב נוכחות אינטרנטית ופרסום אונליין. אינטרנט הוא מקום גדול מאוד ומכיוון שהוא לא מוחשי יתכן ששטחו אף גובר על השטח הממשי שאנשים תופסים. והעובדה היא שגוגל הוא מנוע האינטרנט העיקרי שבו החברה משתמשת לצרכי הגלישה היומיומיים שלה.

בניית אתרים

יותר מ3,000,000,000 חיפושים מוכנסים ב גוגל כל יום. זה כפול שלוש מאות תושבי ישראל כולם וזו כמות ענקית. יום ולילה גולשים מחפשים משהו אונליין מסביב לעולם. יכול להיות ש ממש ברגע זה מטייל מישראל הנמצא בספרד והאמור להגיע ל ארץ בעוד כמה שבועות מעוניין למצוא שירותי נדל"ן מאזור הדרום; מי יודע, האמת היא שיתכן מאוד. בזכות התנועה התמידית של האינטרנט, כל המחפש ימצא את מה ש הוא מחפש בזכות דבר אחד: הימצאות. זה שמעוניין להימצא, צריך להיות בנמצא. גוגל זה הכלי לאיתור תוכן בהיי הידיעה ברשת כיום. בשביל רובינו פסו ימי הספרים הצהובים של דפי הזהב ואנחנו מסתכלים במסך ולא בין השורות המודפסות; אינטרנט זה המקום להיות ולהראות, בייחוד אם יש לך ביזנס לשווק.

איך להיות מספר 1 באינטרנט

ברחוב הומה אנשים זה לא יהיה מספיק רק לבוא קדימה ולצרוח במלוא הקול "הקשיבו!" – צווחה כזאת תיבלע בקהל. בשוק של מאות מיליונים, קול חלש קורא יבלע ב המולה רועשת וגם אם יקרא יותר חזק, עדיין לא ישמע. בטוח ש כבר ראיתם את כוונת המטאפורה. זה בא להראות שבמקום שנעבוד קשה עדיף להתייעל. בניית אתרים זו אמנות נרכשת. בניית אתרים זו מומחיות שמגיעה מתוך ניסוי וטעיה ולימוד ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה שנים על גבי שנים. אתם בטח מכירים את פתגם "רומא לא נבנתה ביום אחד"? זה נכון גם לגבי בניית אתרים.מומלץ לקחת בחשבון את כל אלו כאשר אתם רוצים להיות ראשון בגוגל.

פרסום גוגל לוקאלי

עוד דבר שחשוב להתייחס אליו הינו התאמה ונכונות.להיות ראשון זה אחלה אבל להיות מתאים ונכון זה הגורם הקובע. מה היא נכונות והתאמה בהקשר לשיווק באינטרנט? בואו ניקח לדוגמא חברת רואי חשבון שמעוניינת לפרסם ולשווק את הביזנס שלה באינטרנט; החברה נמצאת בעיירה "א". נגיד ש"א" ממוקמת ליד הגבול הצפוני. לעורכי דין אלה אין הרבה טעם למשוך תשומת לב של הרבה אנשים מאזור העיר "ת" שמדרימה קילומטרים רבים מעיר "א". למה זה? בגלל ש חוץ מהסיפוק שבנתון שחברת עורכי דין הנ"ל הינה במקום הראשון ביישוב "ת", זה לא מאוד רלוונטי, הרי אין הרבה סיכויים שלקוחות יהיו לקוחות ש יסעו רחוק כל כך בשביל דבר שהם יכולים למצוא בסביבתם המידית. בדיוק לשם כך קיים קידום אתרים מקומי. מקדם אתרים מקצועי יודע היטב למה וכיצד לבצע קידום אתרים לעורכי דין לפי שיוך גיאוגרפי ולא קידום כללי. השוואה נוספת היא לחשוב על גוגל במושגי עיר. האמת היא ש דימוי זה כבר קיים. טראפיק בגוגל או כמו שיותר נהוג לומר בעברית – תנועת גולשים – היא כמותנועת הנוסעים בכביש. נהגים והולכי רגל אלה עוצרים ברמזורים, מעברי חציה או בצמתים, נושאים עיניהם מעלה אל האורות המהבהבים של שלטי החוצות ו… עוד פעם, הבנתם לאן זה הולך.

קידום אתרי עורכי דין לוקאלי

זה מביא אותנו לנושא של ויזואליזציה של הקידום אונליין. תמונה שווה אלף מילים כפי ששמענו לא פעם. דוגמה טובה לכך היא פרסום במפות של גוגל. אפליקציה זו נהייתה מאוד פופולרית בשנים אחרונות וזה לא במקרה. זה מאפשר לאנשים למצוא את בית העסק ברמת דיוק של איזו פניה לקחת וכמה מטרים הליכה מהמשרד זה נמצא. זאת עזרה שאין כמותה ל אלה שמחפשים בית עסק באזור עבודתם ואינם בקיעים ב העיר כמו נהג מונית מן המניין. לראות את המקום המדויק של בית העסק מהבהב אל מול העיניים שלך על המפה יוצר הרגשה קירבה פיסית, זה כאילו שאתה כבר באזור: הנה זה הרחוב שבו סבתא רבקה מתגוררת וזאת הצומת של החומוס של ברכה. זה התחושה הזאת של מוכרות וקירבה שיוצרת חיבור מידי ומעלה את הצ'אנסים למציאת לקוחות נכונים.