Spread the love

 

השתלות שיניים הפכו לפתרון פופולרי ויעיל להחלפת שיניים חסרות. עם זאת, חיוני להבין את הגורמים שיכולים להשפיע על הגורמים המשפיעים על מחיר שתל. על ידי בחינה והבנה של הגורמים האלה, תוכל לקבל תובנות לגבי שיקולי העלות ולקבל החלטות מושכלות לגבי טיפול השתלת השיניים שלך. אותו הדבר כאשר רוצים לדעת כמה עולה גשר בשיניים, חשוב להבין את מהות הטיפול ואת ההבדלים בין הטיפולים השונים לפני שמתרשמים מהמחירים.

כמה עולה גשר בשיניים

מהן השתלות שיניים

אין צורך שנספר לכם על החשיבות של השיניים. יש להן תפקיד חשוב, אנו צריכים את השיניים על מנת ללעוס את המזון. וכמובן שמראה שיניים חסרות נחשב לדבר לא אסתטי ומביך. כולנו משתדלים לשמור על השיניים שלנו, אך בכל זאת אנו מגיעים למקרים בהם אנו מאבדים שיניים.
מי שלא הקפיד על טיפולי שורש בזמן מגיע למצב שבו יש לעקור את השיניים. בעבר הפתרון היחידי היה שימוש בשיניים תותבות. אך כיום הטכנולוגיות הרפואיות מאפשרות לנו ליהנות משתלים דנטליים. הליך המאפשר להחזיר את המראה והתפקוד, ולמנוע את הצורך בשיניים תותבות מהסוג של פעם…

מה משפיע על מחיר שתל?

להלן כמה גורמים המשפיעים על עלות השתלים:

מספר שתלים – ישנם מקרים בהם יש צורך בהשתלת שן אחת, ישנם מקרים בהם יש צורך בהשתלות מרובות ואף לסת שלמה. מספר השתלים משפיע על העלות הכוללת.
הליכים נוספים – השתלת שיניים היא עניין מורכב, לא ניתן סתם כך להשתיל את השיניים. יש לבדוק את צפיפות העצם בלסת. ישנם מקרים בהם מתגלה מחסור בצפיפות העצם, ויש לבצע הליכי הכנה של השתלת עצם או הרמת סינוס. הליכים אלו מוסיפים לעלויות הטיפול, וגם לזמן הנדרש.
סוג השתלים – החומרים המקובלים הם שתי טיטניום או זריקוניה. לכל חומר יש יתרונות וחסרונות מבחינת החוזק ומבחינת המראה. וכמובן שלכל חומר תג מחיר שונה.
הניסיון של הרופא – ישנם רופאי שיניים זולים יותר וישנם יקרים יותר. המחיר הוא שיקול, אך לא בוחרים לפי המחיר הזול ביותר. יש להעדיף את רופאי השיניים המנוסים, גם אם זה יעלה. כדאי לערוך השוואות מחירים, אך אם המחיר זול באופן משמעותי הדבר מחשיד. יתכן כי זהו חוסר ניסיון של הרופא, ויתכן כי אלו שתלים באיכות ירודה.

יתכנו גם שיקולים אחרים אשר יגרמו לרופא השיניים להתגמש. למשל אם מדובר במרפאת שיניים אליה מגיעים כל בני המשפחה, ואתם לקוחות חשובים. יתכן כי הרופא יסכים ללכת לקראתכם.

לסיכום

עלויות השתלת שיניים עשויות להשתנות בהתאם למספר גורמים, לרבות מספר השתלים, הליכי הכנה, חומר השתלים, מיקום, מוניטין של המרפאה, מרכיבי שיקום, הליכים נוספים וכיסוי ביטוחי. חיוני להתייעץ עם רופא שיניים מנוסה שיוכל לספק תוכנית טיפול מותאמת אישית ולדון בעלויות הנלוות. זכרו, השתלות שיניים הן השקעה לטווח ארוך בבריאות הפה ובאיכות החיים שלכם. תעדוף מציאת מומחה שתלים מכובד שיוכל להדריך אותך בתהליך ולהבטיח את התוצאה הטובה ביותר עבור מסע השתלות השיניים שלך.

מחיר שתל

מחיר שתל

במאמר זה השתדלנו להסביר לכם על השיקולים או הגורמים המשפיעים על מחיר שתל. אך כמובן שאין זה תחליף לייעוץ רפואי. הצעד הנכון יהיה לפנות אל רופא השיניים ולעבור אבחון. הרופא יוכל לבדוק מה מצב בריאות השיניים ומהם הטיפולים הנדרשים או המתאימים עבורכם. כך יהיה ניתן לבנות תכנית טיפולים ולדבר גם על עלויות.

רוצים לדעת עוד על מחיר שתל או שיש לכם שאלות כמו כמה עולה גשר בשיניים, אין צורך לחפש ידע באינטרנט. קבעו תור למרפאת השיניים של דוקטור יואל גבריאל ובקשו הצעת מחיר.

בונה אתרים