Spread the love

מומחה בניית אתרים לקידום אתרים

עכשיו שחצינו את סף המאה העשרים האחת והפרסום בגוגל סוער ודוהר קדימה, כמעט כל איש עסקים מבין ששירותי קידום אתרים הינו הכרח. אין הרבה עסקים בימינו שאין להם אתר אינטרנט. בניית אתרים ושירותי קידום אתרים הם מקצועות חדשים שבאו לענות על דרישה גדלה וגוברת ל יעול הנוכחות האינטרנטית והשיווק בגוגל. גוגל זה מקום גדול מאוד ומכיוון שהוא וירטואלי יתכן שגודלו אף גובר על השטח הממשי שתופסים אלה שגולשים בו. זאת עובדה שגוגל הינו מנוע המיינסטרים העיקרי שבו אנשים מחפשים דברים.

בניית אתרים

כ3,000,000,000 בקשות חיפוש מוזנות אל אינטרנט כל יום. זה שלוש מאות שלושים וחמש פעמים תושבי ישראל כולם שזה הרבה, הרבה מאוד. בלי הפסקה גולשים מחפשים משהו אונליין בכל העולם. אולי ממש ברגע זה מטייל ישראלי השוהה בקטמנדו והמתכנן להיות ב ישראל בעוד שבועיים רוצה למצוא מראש עורך דין מאזור הדרום; לך תדע, האמת היא שיתכן מאוד. תודות לתנועה הלא פוסקת של החיים באינטרנט, אדם זה ימצא את מה ש הוא מחפש בתנאי אחד ויחיד: הימצאות. מי ששואף להימצא, צריך להיות נוכח. גוגל הינו הכלי לאיתור תוכן בהיי הידיעה ברשת העולמית בימינו אנו. רובינו השלכנו לפח את הספרים הצהובים של דפי הזהב ואנו נותנים לאצבעות ללכת 'במקומך' על המקלדת ולא בין הניירות; גוגל הוא המקום להיות ולהראות, בייחוד אם יש לך ביזנס לקדם.

איך להיות ראשון באינטרנט

ברחוב מלא באנשים אין זה מספיק רק לבוא קדימה ולקרוא במלוא החזה "אני כאן!" – קול כזה יעלם בתוך ההמון. במארקט של מיליארדים רבים, קול יחיד קורא יבלע ב המולה רועשת ואף אם יצרח יותר חזק, עדיין לא ימשוך מספיק תשומת לב. בטח כבר ראיתם את כוונת המטאפורה. זה בא להראות שבמקום שנעבוד קשה עדיף להיעזר בשירותי קידום אתרים. פרסום לעסקים בגוגל הוא כישרון נרכש. אופטימיזציה ל אתרים בגוגל היא משהו שאנשים לומדים לעשות בעקבות התנסות מעמיקה, השקעה ולימודים ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה לאורך שנים רבות. שמעתם את המושג "רומא לא נבנתה ביום אחד"? זה נכון גם לגבי מקדם אתרים בגוגל.חשוב להתייחס ל כל אלה כאשר אתם מנסים להוביל בגוגל.

קידום אתרים לוקאלי

עוד דבר שחשוב להתייחס אליו הוא נכונות והתאמה.להיות ראשון בגוגל זה סבבה אמנם להיות רלוונטי זה מה שקובע. מהי רלוונטיות בהקשר לקידום בגוגל? ניקח לדוגמא חברת רואי חשבון שמחפשת לפרסם ולשווק את עסקיה בגוגל; החברה הנ"ל נמצאת באזור "א". ונגיד גם ש"א" מבוססת ליד הגבול הצפוני. לחברה הזאת לא באמת נכון לתפוס לקוחות פוטנציאליים מאזור העיר "ת" שמדרימה הרחק מעיר "א". מדוע כך? בגלל ש חוץ מהשמחה שבידיעה שקבוצת עורכי דין הנ"ל הינה במקום הראשון באזור "ת", זה איננו מאוד רווחי, הרי שלא הגיוני שלקוחות רבים יטרחו לנסוע לכאלה מרחקים בשביל שירותים שזמינים באזור המגורים שלהם. כאן נכנס לתמונה פרסום גוגל לפי מיקום גיאוגרפי. מומחה קידום אתרים יודע ומבין למה וכיצד לבצע פרסום וקידום אתרים לרואי חשבון ממוקד בניגוד ל שיווק כללי. התמונה מתבהרת עוד יותר כשחושבים על גוגל במושגי עיר. אכן כן, כבר ישנו דימוי כזה. טראפיק באינטרנט או כפי שיותר נהוג לומר בשפתינו אנו – תנועת הגולשים – הינה ממש כמותנועת הנוסעים בכביש ראשי. נהגים והולכי רגל אלה מחכים ברמזורים, מעברי חציה ו בצמתים, נושאים עיניהם אל האורות הבוהקים של שלטי החוצות ו… שוב, הבנתם לאן זה הולך.

קידום אתרים לרואי חשבון לוקאלי

זה מביא אותנו לנושא של ויזואליזציה של השיווק בגוגל. תמונה אחת שווה אלף מילים כמו שכולנו מכירים. וזה מתקשר ל קידום אתרי עורכי דין במפות של גוגל. אפשרות זו תפסה תעופה בשנים אחרונות ויש לכך סיבה. זה מאפשר למשתמשים לאתר את העסק ברמת דיוק של איזו פניה לקחת וכמה רמזורים מהבית זה ממוקם. זאת עזרה שאין כמוה ל מי שתרים אחר בתי עסק באזור המצאותם ולא בקיעים ב העיר כמו נהג טאקסי ממוצע. לראות את הלוקיישן של בית העסק מאותת מול עיניך על המפה יוצר הרגשה מיידיות, כאילו שהבן אדם כמעט ליד המקום: הנה פה הבית שבו סבתא חנה גרה וזאת הצומת של השווארמה של יעקוב. זו תחושת ה קירבה שמעוררת שייכות מידית ומשדרגת את הסיכויים לזימון לקוחות רלוונטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *