Spread the love

קידום אתרים מקצועי על ידי בונה אתרים בוורד פרס

עכשיו שחצינו את משוכת המאה העשרים האחת ופרסום לעסקים בגוגל מתקדם בצעדי ענק, כמעט כל איש עסקים יודע שנוכחות אונליין היא הכרחית. לא רבים העסקים בימינו בלי אתר משלהם. בוני אתרים ומקדמי אתרים הינם תעסוקות חדשות שצמחו בכדי להשלים צורך גובר ומתחזק ב שיפור הנוכחות האינטרנטית והשיווק בגוגל. האינטרנט זה מקום ענק ומכיוון שהוא וירטואלי יכול להיות ששטחו אף גובר על השטח הממשי שאנשים תופסים. והעובדה היא שגוגל הינו מנוע החיפוש באינטרנט העיקרי בו האנשים משתמשים לצרכי הגלישה היומימיים שלהם.

קידום אתרים

כשלושה מיליארד חיפושים מוכנסים בגוגל כל יום. זה כמה מאות פעמים כל מי שחי בארץ וזו כמות ענקית. נונ-סטופ אנשים מחפשים משהו אונליין ברחבי תבל. יכול להיות שממש עכשיו מטייל מישראל הנמצא ביפן והאמור להגיע לישראל בעוד כמה ימים מעוניין בשירותי עורך דין מאזור המרכז; לך תדע, או שכן או שלא. תודות לתנועה התמידית של החיים באינטרנט, מי שמחפש ימצא את מה ש הוא מחפש בזכות דבר אחד ויחיד: נוכחות. זה שרוצה להיראות, חייב להיות נוכח. גוגל הינו המנוע בה"א הידיעה ברשת העולמית כעת. רובינו השלכנו לפח את הספרים הצהובים של דפי הזהב ואנו מחפשים במחשב במקום בין השורות המודפסות; אונליין הוא המקום להיות ולהראות, במיוחד אם יש לך ביזנס לשווק.

איך מגיעים להיות ראשון בגוגל

ברחוב מלא באנשים אין זה מספיק רק לבוא קדימה ולקרוא במלוא החזה "תשמעו!" – קול כזה ידעך בקהל. במארקט של מיליארדים רבים, קול דקיק צועק יעלם אל תוך המולה ורעש וגם אם יתאמץ חזק יותר, יאבד. בטח כבר הבנתם את כוונת הדימוי. זה בא להראות שבמקום לעבוד קשה עדיף להתייעל. קידום אתרים זה כישרון נרכש. אופטימיזציה ל אתרים בגוגל זה ידע שמגיע בעקבות ניסוי וטעיה ולימוד ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה שנים על גבי שנים. שמעתם את פתגם "רומא לא נבנתה ביום אחד"? כך גם בונה אתרים מומחה קידום אתרים.מומלץ להתייחס ל כל זה כאשר אתם מנסים להוביל בגוגל.

קידום לוקאלי

דבר נוסף להתייחס אליו הוא נכונות והתאמה.להוביל באינטרנט זה אחלה אבל להיות מתאים ונכון זה קריטי. מה היא רלוונטיות בהקשר לקידום באינטרנט? ניקח לדוגמה חברת רואי חשבון שמחפשת לפרסם ולשווק את עסקיה באינטרנט; החברה הנ"ל ממוקמת בעיירה "א". ונגיד גם ש"א" נמצאת הרחק צפונה. לרואי חשבון אלה לא באמת משתלם לתפוס אנשים רבים המתגוררים בעיירה "ת" שמדרימה הרחק מנקודה "א". למה זה? כי חוץ מהשמחה שבנתון שמשרד עורכי דין הנ"ל הינה מס' 1 באזור "ת", זה לא מאוד מעשי, הרי אין הרבה סיכויים שאנשים רבים יסעו לכאלה מרחקים בשביל דבר שזמינים באזור מגוריהם. בדיוק לשם כך קיים קידום אתרים לוקאלי. מקדם אתרים מקצועי מבין היטב כיצד ומדוע לבצע קידום אתרים לרואי חשבון באופן לוקאלי ולא קידום כללי. תחשבו על האינטרנט במושגים של עיר. האמת היא ש דימוי זה כבר קיים. טראפיק באינטרנט או כפי שיותר מקובל להגיד בעברית – תנועת גולשים – הינה כמותנועת הנוסעים בכביש. נוסעים אלה עומדים בצמתים, רמזורים או במעברי חצייה, נושאים עיניהם אל אורות הניאון של לוח המודעות הדיגיטלי ו… גם כאן, ראיתם לאן זה הולך.

קידום אתרי עורכי דין לוקאלי

זה מביא אותנו לנושא של ויזואליזציה של הקידום באינטרנט. תמונה שווה אלף מילים כמו שכולנו מכירים. וזה מתקשר ל פרסום בגוגל מפות. אפשרות זו תפסה תעופה בשנים אחרונות וזאת לא בלי סיבה טובה. זה נותן לאנשים למקם את בית העסק ברמת דיוק של איזו פניה לקחת וכמה רמזורים מהבית זה ממוקם. זאת עזרה שאין כמוה ל אלה שמחפשים בתי עסק בסביבתם המידית ולא מכירים את העיר כמו נהג טאקסי ממוצע. לראות את מיקום העסק מאותת מול עיניך על גוגל מאפס יוצר תחושת קירבה מידית, כאילו שהבן אדם כבר ליד זה: הנה פה הרחוב שבו סבתה צילה מתגוררת וזאת הצומת של החומוס של ברכה. זו תחושת ה קירבה שמעודדת חיבור מידי ומעלה את הפוטנציאל למציאת לקוחות רלוונטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *