Spread the love

קידום אתר מקצועי

עכשיו שעברנו את משוכת המילניום השני ובניית האתרים סוערת ודוהרת קדימה, כמעט כל בן אדם מכיר בכך שחברת קידום אתרים היא צורך אמיתי. לא רבים העסקים כעת בלי אתר משלהם. בניית אתרים ושירותי קידום אתרים אלה תעסוקות חדשות שנוצרו בכדי להשלים צורך עולה וגדל ב יעול הנוכחות האינטרנטית והפרסום בגוגל. גוגל הוא מקום גדול מאוד ומכוח היותו לא מוחשי יכול להיות ששטחו אף עולה על השטח הפיזי שתופסים אלה שגולשים בו. והמציאות היא שגוגל הוא מנוע המיינסטרים העיקרי בו משתמשים האנשים לצרכי הגלישה היומיומיים שלהם.

קידום אתרים בגוגל

כ3,000,000,000 חיפושים נכנסים ל אינטרנט בכל יום ויום. זה שלוש מאות פעמים כל תושבי ישראל יחד שזה ענק, פשוט כביר. יומם וליל אנשים מחפשים משהו באינטרנט לכל אורכו ורוחבו של כדור הארץ. יתכן ממש ברגע זה מטייל ישראלי השוהה בספרד והמתכנן לחזור ל ישראל בעוד כמה שבועות רוצה למצוא מראש בעל מקצוע באזור הצפון; לך תדע, דווקא יתכן. בזכות התנועה הלא פוסקת של החיים באינטרנט, מי שמחפש ימצא את מה ש הוא מחפש בתנאי אחד: הימצאות. מי שמעוניין שיגלו אותו, מוכרח להיות בנמצא. גוגל הינו הכלי לאיתור תוכן בה"א הידיעה אונליין כיום. רובינו נפרדנו מ הספרים הצהובים של דפי הזהב ואנו מגוללים בדפי האתר ולא בין השורות המודפסות; גוגל הוא המאגר לקוחות העיקרי להרבה עסקים.

איך מגיעים להוביל באינטרנט

ברחוב מלא באנשים לא מספיק רק לעשות צעד אחד קדימה ולצעוק במלוא החזה "תשמעו!" – צעקה כזו תיעלם בין המונים. במארקט של מיליארדים, קול דקיק זועק יעלם אל תוך המולה רועשת וגם אם יזעק חזק יותר, עדיין לא ישמע. בטוח ש כבר הבנתם את כוונת הדימוי. הכוונה כאן שבמקום שנעבוד קשה עדיף להתייעל. שירותי קידום אתרים הם אמנות נרכשת. בניית אתרים זה ידע שמגיע מתוך נסיון עשיר ולימודים ואז עוד טיפה ניסוי וטעיה לאורך שנים. בטח שמעתם את אמרה "רומא לא נבנתה ביום אחד"? ובכן, גם מקדם אתרים מקצועי. מומלץ לזכור את כל זה כש אתם מחליטים להוביל בגוגל.

קידום לוקאלי

דבר נוסף שיש לציין הינו רלוונטיות.להיות ראשון בגוגל זה טוב ויפה אבל להיות מתאים ונכון זה קריטי. מה זה קשור לקידום אתרים באינטרנט? ניקח לדוגמה חברת עורכי דין ששואפת לשווק ולקדם את העסקים שלה באינטרנט; החברה הנ"ל ממוקמת בעיר "א". ונגיד ש"א" נמצאת ליד עמק החולה. לרואי חשבון אלה אין הרבה טעם להגיע ל קהל רחב מאזור העיר "ת" שמדרימה קילומטרים רבים מנקודה "א". למה זה? מכיוון ש חוץ מהשמחה שבידיעה שחברת עורך דין מקרקעין הנ"ל תופסת מקום ראשון בעיר "ת", אין זה מאוד רלוונטי, הרי שלא הגיוני שלקוחות הרבה אנשים יסעו רחוק כל כך בשביל שירותים שהם יכולים למצוא באזור מגוריהם. בדיוק בשביל זה נוצר קידום אתרים לוקאלי. מומחה קידום אתרים יודע ומבין איך ולמה לעשות קידום באופן לוקאלי ולא שיווק רגיל. תחשבו על האינטרנט במושגי עיר. האמת, כבר יש דימוי כזה. טראפיק בגוגל או כמו שיותר מקובל לומר בשפתנו אנו – תנועת הגולשים באינטרנט – הינה כמותנועת הנהגים והולכי הרגל בכביש ראשי. אנשים אלה ממתינים במעברי חצייה, ברמזורים או בצמתים, מעלים את עיניהם אל אורות הניאון של שלטי החוצות ו… שוב, ראיתם לאן הדימוי הזה הולך.

פרסום גוגל לוקאלי

זה מביא אותנו לנושא של ויזואליזציה של הקידום בגוגל. תמונה שווה אלף מילים כפי ששמענו לא פעם. דוגמא טובה לכך היא קידום אתרים לרואי חשבון במפות של גוגל. אפשרות זו תפסה תעופה בשנים אחרונות וזה לא במקרה. היא נותנת לאנשים למצוא את העסק ברמת דיוק של באיזה צד של הכביש זה עומד וכמה רמזורים מהבית זה נמצא. זאת עזרה שאין כמותה בשביל אלה שמחפשים בית עסק באזור המצאותם ואינם מכירים את העיר כמו נהג מונית מן השורה. לראות את המקום המדויק של בית העסק מהבהב אל מול עיניך על המפה מזמן תחושה של מיידיות, זה כאילו שאתה כמעט כבר ליד זה: הנה כאן הבית שבו סבתה מירים קנתה דירה וכאן הפינה של השווארמה של ברכה. זה ההרגשה הזאת של מוכרות שיוצרת שייכות מידית ומעלה את הצ'אנסים לזימון לקוחות רלוונטים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *