בונה אתרים מקצועי
עכשיו שעברנו את משוכת המאה העשרים האחת ובניית האתרים סוערת ודוהרת קדימה, כמעט כל איש עסקים מכיר בכך ששירותי בניית אתר וורדפרס וקידום אתרים זה הכרח. אין הרבה עסקים כעת שאין להם אתר בגוגל. בונה אתרים ומקדם אתרים הם תעסוקות חדשות שנוצרו על מנת למלא צורך עולה וגובר ב שיפור הנוכחות האינטרנטית והשיווק בגוגל. האינטרנט זה מקום גדול מאוד ומכוח היותו לא מוחשי יתכן ששטחו אף עולה על השטח הממשי שאנשים תופסים. וכך קרה שגוגל הינו מנוע החיפוש באינטרנט העיקרי שבו משתמשים האנשים לצרכי הגלישה היומיומיים שלהם.
בניית אתרים
כשלושה מיליארד חיפושים מוכנסים ב מנוע חיפוש זה על בסיס יומיומי. זה כמה מאות פעמים כל מי שחי בארץ וזה ענק, פשוט כביר. יומם וליל אנשים מחפשים משהו באינטרנט לכל אורכו ורוחבו של כדור הארץ. יתכן בדיוק עכשיו ישראלי הנמצא באמריקה והמתכנן לחזור לישראל בעוד כמה ימים מעוניין למצוא עורך דין באזור הצפון; לך תדע, או שכן או שלא. תודות לתנועה התמידית של החיים באינטרנט, מי שמחפש ימצא את מה ש הוא מחפש בתנאי אחד: הימצאות. זה שמעוניין להתגלות, צריך להיות בנמצא. גוגל זה הכלי לאיתור תוכן בה"א הידיעה ברשת העולמית בימינו אנו. רובינו השלכנו לפח את הרשומות המייגעות של דפי הזהב ואנו מגוללים בדפי האתר במקום בין השורות המודפסות; אינטרנט הוא המאגר לקוחות העיקרי להרבה עסקים.
איך מגיעים להוביל בגוגל
בכיכר הומת אדם זה לא יהיה מספיק רק לבוא קדימה ולקרוא במלוא החזה "הנני!" – קריאה כזאת תיעלם בתוך ההמון. בשוק של מיליארדים רבים, קול חלש קורא יבלע ברעש והמולה ואפילו אם יתאמץ חזק יותר, עדיין לא ימשוך מספיק תשומת לב. לבטח כבר הבנתם את כוונת ההשוואה. הכוונה כאן שבמקום להוציא את הנשמה בעבודה קשה עדיף להיעזר בשירותי קידום אתרים. בניית אתרים היא כישרון נרכש. בניית אתרים בגוגל זה דבר שאנשים לומדים לעשות מתוך נסיון עשיר ולימודים ואז עוד קצת ניסוי וטעיה לאורך שנים. מכירים את אמרה "רומא לא נבנתה ביום אחד"? זה נכון גם לגבי מומחה קידום אתרים.מומלץ להתייחס לכל אלו כשאתם מחליטים להיות ראשון בגוגל.
קידום לוקאלי
עוד דבר שיש לציין הוא רלוונטיות.להיות מס' 1 זה יפה אבל להיות נכון ומתאים זה אלמנט ההצלחה האמיתית. מהי רלוונטיות בהקשר לקידום באינטרנט? בואו ניקח למשל חברת עורכי דין שרוצה לשווק ולפרסם את העסקים שלה בגוגל; החברה הנ"ל נמצאת בעיירה "א". ונגיד ש"א" מבוססת ליד הגבול הצפוני. לעורכי דין אלה לא באמת משתלם למשוך תשומת לב של אנשים רבים באזור העיר "ת" שמדרימה קילומטרים רבים מעיר "א". למה זה? מכיוון ש חוץ מהתענוג שבנתון שקבוצת עורכי דין הנ"ל הינה במקום הראשון באזור "ת", זה לא מאוד רווחי, הרי לא הגיוני שאנשים רבים יסעו לכאלה מרחקים בשביל דבר שזמינים באזור מגוריהם. כאן נכנס לתמונה פרסום גוגל מקומי. מקדם אתרים מקצועי יודע היטב איך ולמה לעשות קידום אתרים לרואי חשבון באופן לוקאלי ולא שיווק רגיל. עוזר להבין את התמונה כשחושבים על גוגל במושגי עיר. האמת, דימוי זה כבר קיים. טראפיק באינטרנט או כמו שאומרים בעברית – תנועת הגולשים – הינה כמותנועת הנוסעים ברחוב. אנשים אלה מחכים בצמתים, רמזורים ו במעברי חציה, נושאים עיניהם אל הנורות המהבהבות של השלטים הדיגיטליים ו… עוד פעם, ראיתם לאן זה לוקח אותנו.
פרסום גוגל לוקאלי
וכעת הגענו לנושא של ויזואליזציה של השיווק בגוגל. תמונה שווה אלף מילים כמו שכולנו מכירים. וזה מתקשר ל קידום אתרים לעורכי דין בגוגל מאפס. תכונה זו נהייתה מאוד מקובלת בשנים אחרונות וזה לא במקרה. היא נותנת לגולשים למצוא את בית העסק ברמת דיוק של איזו פניה לקחת וכמה מטרים הליכה מהמשרד זה ממוקם. זאת עזרה שאין כמוה בשביל אנשים שמחפשים בית עסק באזור המצאותם ולא בקיעים ב שמות הרחובות כמו נהג מונית ממוצע. לראות את המקום המדויק של העסק מהבהב תחת עיניך על מפת האינטרנט מזמן תחושת קירבה פיזית, זה כאילו שאתה כמעט ליד המקום: הנה פה הבית איפה ש סבתא צילה קנתה דירה ופה הפינה של החומוס של יעקוב. זו הרגשת ה קירבה שמעודדת שייכות מידית ומשדרגת את הצ'אנסים למציאת לקוחות רלוונטים.